Over 4 dagen is het zover...!! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Leoni Gils - WaarBenJij.nu Over 4 dagen is het zover...!! - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Leoni Gils - WaarBenJij.nu

Over 4 dagen is het zover...!!

Door: leonivangils

Blijf op de hoogte en volg Leoni

03 Februari 2012 | Nederland, Kaatsheuvel

Hoi allemaal!!

Het gaat bijna beginnen! Over 4 dagen zit ik in het vliegtuig naar Suriname! Samen met 6 andere pabo'ers zal ik hier 3,5 maand verblijven. Ik ga stage lopen op de St. Jozefschool in Paramaribo.
Ik vind t wel heel raar om hier weg te gaan en kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat ik daar straks echt woon! Maar heb er wel heeeeeel veel zin in! En vind t ook helemaal niet erg om hier die vieze sneeuw en het koude weer te verlaten haha. Lekker naar 30 graden!
Ik ga zo maar eens beginnen met mijn koffer in te pakken. Ik zal dit blog een beetje proberen bij te houden, mijn volgende berichtje zal dan vanuit Suriname zijn!

Xxxx Leoni

Ps. Kaartjes mogen jullie natuurlijk altijd sturen naar mijn adres in Paramaribo, gezellig! Mijn adres daar is:

Frederik Derbystraat 123
Paramaribo (Suriname kent geen postcode's)
Suriname

• 03 Februari 2012 - 13:02

Janneke:

Leo, superrrrr veeeeeeeeel plezier. Geniet ervan want voordat je het weet is het weer voorbij, ik kan nu uit ervaring spreken;). Succes en een fijne reis toegewenst. X Janneke

• 03 Februari 2012 - 14:19

Joep:

Hey Leonie! Veel plezier daar, de tijd zal vliegen dus zuig het op :) xx

• 03 Februari 2012 - 14:39

Bojoura:

Leootje, we gaan je missen en ik ga je volgen hier. Dikke knuffel en pas goed op jezelf!!

• 03 Februari 2012 - 17:38

Simone:

Leoo!!! Woow het komt nu echt dichtbij, spannend!! maar het scheelt inderdaad dat het hier sneeuwt en daar lekker de zon schijnt!! Je gaat het vast super hebben!! Alvast heel veel plezier maar ik zie je morgenavond nog eventjes :)!! X

• 03 Februari 2012 - 18:10

Elise:

Lieve Leo,

Het is nu echt aftellen geblazen. Ik wens je een hele goeie reis. Heel veel succes en een heel hoop lol in Suriname! Maak er een leuk feestje van!
    dikke kus

• 04 Februari 2012 - 13:02

Nina:

Dat wordt elke week een kaartje sturen, hihi!!

• 06 Februari 2012 - 16:14

Guido:

Veel plezier! Ik ga je onwijs missen!!!!
    xx

• 08 Februari 2012 - 08:53

Frans:

Hoi Leoni, Via SMS gisteren vernomen dat de reis gelukkig goed is verlopen.
    Heb je nu nog een paar dagen tijd om te wennen en de boel een beetje te verkennen. Pas goed op jezelf en elkaar.
    Maar ga er voor zoveel mogelijk van genieten !!
    Veel pleziet daar.
    Groetjes pa

• 08 Februari 2012 - 11:49

Jolanda Van Heijst:

Hey Leo,
    Ik heb gehoord dat je reis goed is verlopen gelukkig.Dan nu even aklimatieceren en dan aan de slag op je stage plek.Laat maar snel iets van je horen want we zijn heel benieuwd hoe je het maakt daar in het verre suriname.Doe ook de groetjes aan Sietske en maak er wat van meiden!Heel veeeeel groetjes uit een verekkes koud kaatsheuvel.
    een dikke knuffel van ons allemaal!
    De van Heijstjes

• 09 Februari 2012 - 08:49

Mama:

lieve leo

Wat was het leuk om gisteren met je te skypen!!!! Het is net of je heel dicht bij bent!! Zo kunnen w e toch gezellig kletsen .Fijn dat je huis mooi is, veel plezier de komende dagen met het verkennen van de stad. kus mama

• 09 Februari 2012 - 09:15

Oma Zwaans En Ineke:

Lieve Leoni

Wij zijn blij dat je goed bent aangekomen en hopen dat je het goed naar je zin zal hebben. Pas heel goed op jezelf.

groeten van Oma en Ineke

• 12 Maart 2012 - 22:36